Zumbul bana neler neler dediler kuzum . Normal doğurcam dediğmde sen başına gelecekleri bilmiyosunda ondan cesaretlisin, yok doğumdan sonra biz seni görürüz, ne zorun varda o acıyı çekmeye razısın gibi salak salak bir sürü şey dediler sanki kendimi öldürmeye gidecekmişim gibi. Ama bir yandan iyi oldu o gazla doğumuma çok güzel hazırlandım harika bir doğum yaptım hemde sadece suni sancı ile 1,5 saatte doğurdum ben bile anlamadım ne olduğunu 😁 şimdi keşke diyorum keşke o güne geri dönsemde yine yaşasam o muhteşem duyguyu 🥰 hiç ama hiç korkma fiziken ve psikolojik olarak kendini doğuma hazırla korkunu yenmeye bak. Sen ne kadar rahat ve bilinçli olursan o kadar güzel ilerliyor herşey 🤗O kadar dikişe rağmen hiçte yatmadım hiçte pişman olmadım hiçte acı çekmedim. doğumdan sonrada gelip beni yatak döşek yatıp kötü halde görüp biz sana dedik demeye geldiler ama eşoftman takımları makyajlı süslü tv karşısında elimde çayım Esra izlerken görüncede şoka girdiler biz lohusa dolaşmaya geldik ama ev oturmasına geldik galiba demişlerdi 🤣🤣🤣onların senaryolarını boşa çıkarmanın haklı gururunu yaşadım 💪🏻💪🏻🤣🤣🤣