Kızlar merhaba, 30+4 haftalık hamileyim. Son iki haftadır falan bacaklarımın arasında kasıklarımda ve karnimda ağrı yaşıyorum. Bugün uyandığımdan beri karnımın ağrısı gecmedi, doktor kontrolum yarın diye başta onemsemedim ama icime de bir kurt düştü sizce normal midir bu haftalarda benim gibi yaşayan var mı?