Gulfemesatgokcen ben gittim etfale asla begenmedim zaten su an hamilelere bakılmıyor bakılmsa bile tek bir dokotr seçemiyorsun çünkü hergün her zaman degısıyor bende mecbur özele gidiyorum ayrıca daha yeni hamileyken bana doktor alttan baktı sonradan öğrendim zorunlu olmadıkca bakılmazmıs hamileliğin ilk zamanlarında asla önermiyorum zaten orası pandemi hastanesi olmus