Aslikilinc 40 +3haftalik gebelikte 1cm açıklık nisan gelme ve biraz da kan gelme normel mi ne zaman doğururum sizce
Sezensu Aslikilinc Valla bilmiyorum ama inşallah tez zamanda doğurursun bacım, 37+1 de fenalık geldi bana seni düşünemiyorum 🙈🙏🏻
Asi123 Aslikilinc 39 haftalıgız 1 hafta önce nişanım geldi ara ara yalancı sancılarımda oluyor ama hala doguramadım ve 1 cm acıklıgım var 😞😞😞
_ikiprensannesi_ Aslikilinc biliyomusun çoğu insan sancısız doğururmuş belki sende öylesindir sancı çekmezsin 😊 ay bitmiş de hamilelik şimdi inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🙏🏻❣️
maree bende 40+1 oldum zerre doğuramıyorum 41 haftaya kadar bekleyecekmişim yooksa sunniyleymiş. lekelenmemde oldu ara ara karnımın içinde sanki huzurluk oluyor kasıklarım ağrıyor o kadar sancı ne nasıl gelir ooof ooooffddd