Haticeege Ben 38. Haftamda gitmiştim oğluma o zamana dek hiç olmamıştım çatala çıkartmadı direk sedyede baktı üstüme örtü örttü doktorum erkekti utanırım falan diyordum ama adam o kadar profesyonel ki utanmama vakit kalmadı 😄 2 cm açıklığım oldugunu öğrenmiştim ve 40+1 e kadar da bekledi oğlum bu neki bu sefer her şey yolunda olursa evde beklicem her şeyimi hastanede o kadar bir gün yattım anca parmaklandım 😄