duygu3460 Maalesef kullanılan her ilaç bebeğinizi etkiler.Kendi kendinizi telkin etmekten başka çare yok. Ve en önemlisi tevekkül. Ben artık boğulacak gibi hissediyordum,Allaha daha çok yaklaşıp teslim olunca rahatlıyorum. Ara sıra pik yapıyor,girdabın içine sürüklenir gibi oluyorum ama eninde sonunda kendi kendimi iyi edebiliyorum.Çünkü başka çıkar yolu yok.