Dilaraaaaaaa Hanımlar bebek neden asagı iner ki ilk aylarda 14 haftalık gebeyim ve doktor bebeğin asagı inmiş dedi ne demek oluyor ne yapmalıyım önlemek amaçlı ve neden böyle olur lütfen yardımcı olun 😔😔###