Birsen2906 hamile kaldığım ay içime doğmuştu 😊adet olacakmışım gibi göğüslerim ağrıyordu . Gidiyordum geliyordum eşime ben hamileyim diyordum” eşim en sonunda kafayı yedin falan diyordu “
eşime eczaneye götürmesini söyledim eğerki o ay hamile kalmazsam ilaç la korunmak için ilaç alıcaktım test aldım birtane ve korunmak için alıcağım ilaca eşim izin vermedi 😂 adetime 4 gün vardı eve geçtikten sonra testi yaptım bi 10 dk falan bekledim evin içinde dolandım biraz tabikide çok heyecanlıyım bir yandan da korkuyorum testin üstünden peçeteyi kaldırdım bi baktım çift çizgi 🙈🙈🙈 çizginin birisi silik hemen adet günümde kan vermeye gittim sonuç pozitif 🙈🙈🙈🙈 ve ben kürtaj oldum ardından kist oluşmuş bende 7 / 8 tane imkansız diye düşünüyordum ama değilmiş 🥰🥰🥰 rabbim isteyen herkese bu , tadı , aşkı , mutluluğu yaşatsın 🙏🙏🙏