40+5 ve Sabah doktora kontrole gideceğim.devlet hastanesine gidiyorum ve eşinle gel demişti en son.halen sancı vs çıkmayınca perşembe gel suni ile başlatalım doğumu demişti.ne kadar dua ettim içim karardı kendiliğinden gelmiyor diye ama bu saatte 04:00 da nişanım geldi 🙈inanılmaz mutluyum sabah bakalım doktorumuz ne yol izleyecek 😇herkese hayırlı doğumlar olsun 🙏🙏