Merhaba hanımlar
37+4 hamileyim bugün haftalık kontrol için hastaneye gittik doktorumuz bebeğin baş büyüklüğü 9.8 cm eğer 10 cm i geçerse normal doğum şansın azalır çok zor olur dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı normal doğum çok istiyordum bir anda böyle bir şeyle karşılaşmak beni tedirgin edip üzdü tabi sağlık en önemlisi ama normal doğum taraftarıyım. Benim aynı durumu yaşayan var mı??