askimm54 nst sancilariniz kac cikdi ben bugün gittim 20-30 arasiydi benim gibi olan varmii ?? kac olmasi lazim dogumun basladigini anlamak icin ?
Cansu321 askimm54 aynıyız bende 40+1 24.00 da 40+2 olucaz hala bi belirti yok doktorum en fazla cumartesiye kadar bekleyebiliriz dedi hayırlsı olsun hakkımızda 🤲🏻🤲🏻
askimm54 Cansu321 yaa benide en fazla 1 hafta bekletcek yani haftaya pazartesine kadar 😏 bakalim hangimiz daha önce dogurcaz 🤣