Aloneanqel GamzeSevic 22+3 üz net öğrenmek için haftaya pazartesi gideceğimiz detaylı ultrasonu bekliyoruz bizde. Hakkımızda herşeyin hayırlısı olsun 🙏🏻
goncaaa25 GamzeSevic ay bende ılk gebelıkte kızımı 16 da ogrendım smdı 2 ıncıye gebeyım bu cumada benım randevum var bakalım ne dcek doktor 2lı testte kız benzetgnı soyledı doktor ama tam. Da net bellı degıl defı
Linma60 mrvtkrl ay yorum yapmasınlar ben kendi kendimi yerim 🤣 net olduğunda söylesinler bana zaten kontrolde doktora söyleyeceğim net tahninimiz yoksa netleşene kadar bekleyelim diye yoksa düşünmekten yorulurum çok merak ediyorum.
mrvtkrl Linma60 evet biraz öyle oluyor önceden söylerseniz doktora görseniz bile söylemeyin diye söylemez 😊
Ffc2224 GamzeSevic iyi büyümüş cünkü bana doktor 13. Haftada kız dedi iyiki bişey almadım 18 de erkek dedi
seymaabyk 13 haftalıkken gittim doktorum %80 kız olabileceğini söyledi. Cuma günü bende gidecem hastaneye yine baktırıcam kesin öğrenirsin dedi bana doktor 😌