Glsmumul Gece 1 de ıslakliga uyandım. Devamında birden gelmeye başladı. Biz daha bugün 37 olmuştuk halbuki. Yatışım yapıldı bu sabah sezeryan oluyorum. Sizden ricam bize bol dua edin 😔 makat geliştik iki haftaya alıncaktı ama erken geliyo minigim
Omerozlem Glsmumul Allah sağ salim kucağına almayı nasıl etsin aynı haftadaydik seninle 37 2 birden şiddetli mi gelmeye başladı
Kubraa4334 Glsmumul Yaa Allah düz kurtarsin ınsallah ağrısız sancisiz bebeğine kavuşmayı nasip etsin .. Bende tam 37yim ama bekliyoruz bakalım. Hiç belirti var mıydı birden mi oldu bekliyor muydun yani ?
matruskaa Glsmumul senle aynıydık canım biz 🙏 Rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsin hiç erken değil gelişimini çoktan tamamlamıştır agrısız acısız kavuş yavruna dualarım seninle 🙏
NarinYetimolu Sağlıcakla gelsin inşallah bak nihayet kucağına alıyorsun biraz erken olsa da 🙂 allah yardımcınız olsun canım 🙂
Glsmumul Omerozlem çok şükür kovustum yavruma. Su birden geldi evet. Gece uyurken komple ıslanmıştım ne agrım oldu ne sancim
Glsmumul Kubraa4334 sagol canim. Darisi sizlere olsun. Sadece bir gun oncesi karin agri sikayetiyle yine hastanedeydim. Muayne yapıldı açiklik yoktu yine makat pozisyondu. Haftaya kontrole gidicekken gece suyum geldi. Doktorumda sezeryana aldı bu sabah
Glsmumul matruskaa evet hatirliyorum canım darısı senin başına 🙂 çok şükür kavuştuk. 2800 doğdu ama gayet iyi kuvez vs hicbir mudehaleye gerek duyulmadı
Kubraa4334 Hep 37 haftalar burda sanırım beklemek de zor ya insan böyle doğum yapanları görünce doğurası geliyor 😁
Glsmumul Kubraa4334 evet beklemesi gerçekten zordu artik. Doğurmak için can atsamda benzemesinden yanaydı gönlüm biraz erken geldi minigim darısı sizlere
Eses Glsmumul ne güzel kavuşmuşsunuz erken de değil ki 37 de artık vaktinde gelmiş oluyor🤗🐣 bizde 37 olduk bugün , benimde makat geliş. Bakalım nasıl olcak döner mi yoksa sizin gibi süpriz mi yapar
Omerozlem Glsmumul darisi bizim başımıza inşallah bende sabırsızlanıyorum kuveze gerek kalmamış çok sukur
Kubraa4334 Glsmumul Yaa çok sevindim gerçekten ne güzel sıkıntısız kavusmussun ınsallah bizde sağ salim kavuşuruz 😊 yeniden geçmiş olsun..😍