Sinemmy Merhaba kızlar 2li taramada doktorum kıza benziyo dedi ama kesin bişey demedi kızda mı erkek de mi yanılma oluyo
Fatma2277 Sinemmy kızda yanılma oluyor diye biliyorum. Şimdi kız diyip ileri haftalarda erkek çıkan çok oluyor. Erkek denildiğinde geri kıza çok dönmüyor.
roserosey Sinemmy İkili taramada banada kız gibi dendi , hatta ondan 3 hafta sonraki doktor kontrolümdede kız dendi . Detaylı ultrasonda erkek olduğu kesinleşti 💙🌸
9ay10gun Sinemmy ense kalınlığı kaç cıktı acaba? Genel olarak kız bebeklerin ölçüsü daha az oluyor benim kızımın 1.1di mesela kuzenimin ki erkek 1.8 çıkmıştı onunda gibi
Sinemmy Fatma2277 ilk bebegim kız olsun cok istedim oldu çok şükür🤲🥰 ikinci de erkek olsun istedim ama hayırlısı saglıkla gelsin kuzum🤩
Sinemmy cgelmas bende erkek hissediyordum ama doktor öyle deyince bişey hissedemiyorum artık hayırlısı 🥰