simyakaya78 Adrtim 3 gun gectı adet belirtileri mevcut asla gunum şaşmazdı 2 aylık evliyim, test yaptım evde negatif hamile olabilir miyim kan mı versem anlamadım? Evdeki testler guvenlı değil dediler…
Mervensn1 simyakaya78 kanda daha net anlaşılır beta hcg denilen hormon idrarda geç belli oluyor yanıltabilir ama olmayadabilir tabi🌸
Linma60 simyakaya78 testi bir tane öi yaptın? Ne kadar iradelisiniz ben 2 tane alıp pozitif çıktığı halde belki yanlıştır die diğerini de yaptım 🤣 bence bol bol test al sabah akşam yap belki geç döllenmedir hayalet çizgiyi gördüğün anda kan vermeye gidersin
haziranin25i simyakaya78 kanda daha net anlaşılır tabikide ama erken gebelik testi alabiliyorsan onda da çıkma olanağı olabilir
Linma60 simyakaya78 önce normali yapsaydın yarın sabah da aç karnına erkeni yap inşallah görürsün görmesen bile regl olmazsan kan ver riske atma