Merve4894 iğneden hiç korkma canım inan kan vermek veya damar yolu açtırmaktan daha acısız hatta hissetmiyosun bile ☺️ Zaten bebiş hemen geliyo 10 dk bile sürmüyo. İnsan bebeğini görünce vaktin nasıl geçtiğini anlamıyo bile. Ben yarım saat kalmıştım mesela ameliyathanede çok şükür rahat geçmişti. Tek tavsiyem bol bol yürü sakın kendini yatağa alıştırma. Ben hiç yatmadım 5 günlükken dışarı gezmeye bile çıktım 😅😁