Cylncyln_01 ilk 20 hafta sürekli kustum ve etten,yumurtadan tiksindim. Saddce sebze yiyordum. Doktorum mantar, bakliyat, peynir, süt, yoğurt yememi önerdi. Bir de bebekler bizim depodan kullanıyor, biz daha çok zarar görüyüoruz bu dönemde. Bol bol vitamin takviyesi almaya çalışın. 20.haftadan sonra et, yumurta yemeye başladım brn inşallh siz de yiyebilirsiniz🙏🏻🌸