Birmelekannesi17 Merhabalar. Üç buçuk yaşında bir kızım var. İkinci gebeliğim kimyasal gebelikti. Ve şimdi beta hcg 446.6 çıktı. Kese ve kalp atışı için biraz daha bekleyelim dedi doktor sizce sağlıklı gebelik mi?
Mervensn1 Birmelekannesi17 merak etme canım benim 6700 lerde göründü kese bir şey yoktur inşallah stres yapma🌸
minnakmina Birmelekannesi17 herkesim hcg’si aynı olmuyor önemli olan 2 3 günde 2 katına çıkıyor olması
Deryayurt Birmelekannesi17 canım beta 26yla başladım ben 94oldu sonra 590 oldu 1 hfta sonra yani bugün keseyi gördüm oda minicik inşallah sağlıklı ilerlerse 🤲 insallah seninde saglıklı ilerler iki gun so ra tekrar kan ver bakalım
Birmelekannesi17 Mervensn1 inşallah kimyasal değildir inşallah görürüm çok sağolun ❤️ kaçıncı haftaya denk geldi peki sizin
Mervensn1 Birmelekannesi17 sat a göre 6.haftaya denk geldi kese görünmesi kalp atışını da bir kaç güne duymaya gideceğiz her şey normal dedi doktor o yüzden akışına bırak yoktur inşallah bir şey 🌸
Deletedmom385 Canini skma canim tamamen normel cikmis degerin onemli olan artmasi 6 haftada keseyi gordum ben insallah sende gorursun canim 🥰💜
Birmelekannesi17 Deletedmom385 inşallah çok teşekkür ederim ❤️ Rabbim kucaginiza almayı nasip etsin 💕
Deryayurt Birmelekannesi17 valla benim gec döllenme o yuzden tam net bisey diyemedi doktor tahmini 4+4 dedi ama 2 hfta sonra bebegi gordukten sonra haftayi belilicez dedi son adet tarihime göre 7+5 hafta aslinda ama gwc döllenmeden kaynaklı