Merve10090 Kızlar hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren sürekli aç hissediyorum kendimi ve kendimi yemeğe veriyorum.. meyve - akşam yemeği - kuruyemiş - yoğurt .. aklınıza ne gelirse. Uyuyana kadar açlık hissi var bende. doymuyorum. Sizlerdede bu durum var mı? Hamilelik öncesi böyle değildim. Bebeğim için yiyorum 🤗🤗 yapacak bir şey yok.. şu an 11 haftalık hamileyim.
Mom046 Merve10090 23+3 m en başından beri tokluk duygusu nedir bilemedim yemeğe devam yapacak bişey yok 😁
Omerve19 Merve10090 kesinlikle bunun tadini çıkarın 😀 ben o haftalarda sürekli kusuyordum yemek yemek sanki bir hayal gibiydi hep oyle gidecek sanmıştım. Suan 33haftaligiz ve ben de kesinlikleee doymuyorum yani daha yemekten kalkarken biraz sonra ne yesem acaba diye düşünüyorum 🤷♀️ herhangi bir saglik sorununuz da yoksa bosverin tadini cikarin
sdkince Merve10090 28 haftalık oldum son bir haftada iştahım çok açıldı gündüz acıkmıyorum ama gece üretmen karnım gurulduyor hep böyle mi devam eder acaba?
Merve10090 Mom046 inanmıyorum 🙈 benimde yolum uzun desene daha.. ben bebeğimi besleyemiyormuyum acaba diye düşünmeye başladım. Etkileniyorum..
Mom046 Merve10090 eğer öyle kuşkunuz varsa muz yiyin bol bol Kaşar, maden suyu, ıspanak, bol ceviz fındık Allahın izniyle kan dolaşımı iyiyse beslersiniz hem bunlar da diğer yiyeceklere göre daha uzun süre sizi tok tutuyor🙂