Su32 selinn35 maşallah çok sevindim rabbim sağlıkla kucağına almayıda nasip etsin canım inşallah bende görürüm cuma günü 🤲🏽
Burcuu06 Benimde 6+2 minicik daha henuz kontrole gitmedim 8 haftalikken gitmem gerektigi söylendi. Gebelik gercek mi yoksa dis gebelik mi onlara bakilicak gerceksede kalp atislarini duyabilirmisim insallah gerçektir ve minigimin kalp sesini duyarim 🤲😇
selinn35 Su32 anladım canım görebilirdi aslında üc hafta cok ileri belki de kalp atısıyla beraber bakacaktır