Melektrlmz_27 normal de olsa sezaryen de olsa bence bir tane gecelik olsun muhakkak, sezaryende de doğumdan sonra üst kısmını giydirip altına bez bağlamışlardı arkadaşlarımın. Sonradan hasta bakıcı ve hemşire gelip giydiriyor alt pijamayı. Ben henüz doğum şeklim belli olmadığı için Lcw den bi tane gecelik aldım 25 liraya. Bi tane rahat alt üst spor bi takım aldım. Bide fotoğraf çekileceğimiz için lohusa pijama takımı aldım 🥰