Serifepolat Devlet hastanesinde doğum yapicam Allahin izniyle ama doğumdan sonra coklu odayami tek kişilik odayami alıyorlar 😕😳 bilen varsa paylasabilirmi ?
Alyalinam Serifepolat canım bende devlette yaptım odalar 2 kişilikti bazıları 3 kişilik tabi hastaneden hastaneye değişir ama bildiğim kadarıyla sezaryen olan hastalara tek kişilik odalarda öncelik tanıyolar
Serifepolat Alyalinam hmm bu kötü oldu ben normal yapicam ve rahat nasıl davranicam bilmiyorum emzirirken filan bayan bile olsa karşımdaki canım 😕😷
Alyalinam Serifepolat canım emin ol o annelik duygusuyla gözün bişey görmüyo 😊😊 bende 30 gün önce dogum yaptım bütün korkular çekinmeler gidiyo