Bende doğurdum çok sukur 40+3 de normal dogum ile kavustum oğluma kolaydı diyemem ama çok sukur ona kavuşunca gerçekten kafanda siliniyor çentiklerim hikayemi yazmak istemedim ben okuyunca korkardım herkesin doğumu bir değil şuan herşey yolunda sadece ayaklarım çok şiş napcam bilmiyorum tavsiyeniz varmı bana