Dnzesra Merhaba kızlar 20. Haftayadayım normalde özele gidiyorum bir tanış doktorumuz var devlette ona gittik çok detaylı herşeyine baktı ve kasımda da kalp için randevu aldık sizce tekrar detaylı renkli ultrasona gerek var mi ?
begumseker Dnzesra çok detaylı dediğiniz bütün damarlarına, herşeyin ölçümüne detaylı eksiksiz baktı mı? Zannetmiyorum.. bence gerek var..
Dnzesra haziranin25i sadece kalbe bakmadı odacıklarına falan detaylı olarak onun için de randevu aldık devlet hastanesinden
Su23 Cnm bnde özele gidiyorum ve 18. Haftada devlet hastanesine gönderdi doktorum detaylı için iyice baktı sonra 20. Haftada yine gel dedi gitmedim. Bi sıkıntı yok gibi ki gerek de yok bence çok gitmeye hastaneye hastalık çok yaygın🙂
haziranin25i Dnzesra ama zaten bu dediğiniz detaylı da belirtiliyor diye biliyorum. 🙄 Yanlış biliyor da olabilirim
Su23 Dnzesra hayır canm necati bey var ona özel muayene için detaylı perinatoloji için belirtin e belli Bi miktar yatrdım öle rapor tuttu yani belirtiyosunuz.