gmzz- Hamileliğimin 2.ayına yaklaştım bulantı aşerme yok denilecek kadar az ama o uyuma isteği sürekli halsizlik bitmiyor.24 saat uyusam gıkım çıkmaz. Ben gibi olanlar var mı?
Mervensn1 gmzz- bende öyleyim güzel 6 7 saat uyanık kalıyorum sürekli gece uykusu gibi uykuya yatıyorum doktor normal dedi ama
Aysnpmk gmzz- bence keyfini çıkar uyu uyuyabildiğin kadar şu an göbeğimden dolayı ne gece ne gündüz uykularım var sersem gibiyim 🤦🏻♀️ Yat uyu mis gibi sonra uyuduğun günlerin kıymetini anlıyorsun 😂
Aryaliya Bende öyleydim 4. Ayıma kadar uyumaktan sarhoş gibi olurdum şimdi 7. Aya girdik ne uyku kaldı ne bir şey her gece uykusuzluk 😢