nilsmother ben suwenden hamile taytı aldım eşimin ısrarıylada 2 tane hamile tişörtü almıştım hamile giyim üzerine bir mağazadan 13 kilo alınca kendi kıyafetlerim olmuyor artık tişörtlerim büstiyer gibi oluyor 😂 eşimin tişörtlerinden giyiyorum rahat oluyor 😂😂