Bugün kontrolüm vardı 32 olduk. 16 haftada acil serklaj olmuştum. Rahim ağzı şimdiye kadar 40mm altına hiç düşmemişti ama bugün 21mm ölçüldü ve bebeğin kafası çok aşağıda her an doğum olabilir dedi. İki doz ciğer geliştirici yapıldı. Bebek 2200gr 46cm. Bu şekilde olup zamanında doğum yapan ya da bu haftada doğup kuvöze girmeyen var mı nolur çok moralim bozuk 🥺