Kızlar cumartesi akşam üzerinden beri yoğun grip yaşıyorum öksürük burun akıntısı baş ağrısı ateş dışında herşey var. Dün ıhlamur armut elma hepsini kaynar suyla kaynattım içtim bide limon sıktım içine gece de eşim vikisle ovdu beni havlu koydu sırtıma sabah kalktım bi ılık duş aldım sabahtan beri de elma armut limon kaynattım onu düzenli içtim yemeğimi güzelce yedim Allaha şükür şimdi çok daha iyiyim koku tat hissim geri geldi bunu yazmamin sebebi benim gibi yaşayan varsa şifa olsun diye Allah şimdiden sifanizi versin😇♥️