Mrvdmrs var canım ben 🙄 benimde o haftada oldu birden gelişti. Tek farkımız bende açıklık yoktu onun dışında lekelenme, nst de sancı, bebeğin aşağıda olması ve rahim ağzının kısalması gibi şeyler yaşadım. Bana ciğer geliştirici vurdular ve sancı engelleyici serum taktılar. Doktorum 5 günde bir vurulmam için prolatan iğne yazdı öyle böyle 36.haftaya girdim çok şükür. Sürekli istirahat ettim kendimi yormadım. Canını sıkma strese girme bol bol dinlen hep uzan. Bana doktorum minimum 36.haftayı görmek hedefimiz dedi ondan sonra rahatlıyoruz dedi. İnşallah seninde sıkıntı oluşmadan bu haftalara gelirsin. Stres bebeği etkiliyor bunu unutma o yüzden kötü düşünme😊