Nesibe92 Kızlar 10+4 üz daha ama karnım iyice belirginleşmeye basladi benim arastiriyorum ama daha çokta erken sizin ne zaman belli olmaya basladi??
YarenSmile Nesibe92 ilk gebeliğimde 6. ayda belirginleşmeye başlamıştı şimdi ikinci kez hamileyim henüz 3 aylık ama baya belirgin
Elfynsmr Nesibe92 4. Aydan sınra hafif çıkmaya başlar canım ilk gebeliğinse. Şimdi o çıkan karnın genelde bağırsaklardan kaynaklanan şişkinlik ilk haftalar normal 😊
Bebislerimiz Nesibe92 cok mu yedin kiz 😂 o zamanlar benimde siskinlik var gibi gelirdi iki gun sonra yataktan kalkardim bu sefer duz karin yapisi ile de alakali erken cikacaksa cnm nemli tut çatlama uagla kendini 😇
limonluchescake Ayda bir tık cıkıyor evet. Hele aksam yemeğinden sonra kocaman oluyor :) gündüz yine iniyor da..
Nesibe92 Bebislerimiz anlasam bide neden boyle 😄 cokta yiyemiyorum aslinda kensimde 49 kiloyum ama ozellikle aksamlari bildigin karnim şisiyo sabah bu kadr degl ama 😂
Hayalim_s Nesibe92 23 haftalık gebeyim çok az var kendi göbeğim de var ondan anlamıyorum çıkıp çıkmadığını 😅ama ilk gebelikte 5 aydan sonra çıkıyomuş galiba
sennur26 Nesibe92 9+4 olduk . Zayıf biriyim belli oluyor gören anlıyor hamile olduğumu bende de sıkıntı var galiba 😂😂
Prenses23 sennur26 Nesibe92 sanırım benimde sizin gibi erken cıktı. 11 haftalık hamileyim bende. Rahim kısmı çok şişti ve sertleşti o şekilde anladım 🤷🏻♀️
annecikk_ Nesibe92 gerci benim gazim coktu gaz gaz diye bekledim sonra 4 ay felan doldu baktik gitmiyo gazda bitti 😂😂 annem gaz gaz diye buyuttun gobusunu der hala😂🙈