UrasEgeninannesi Yagmurunbebegi benimkide öyle oluyo arada. Sütün o an fazla geliyor olabilir. Pozisyonu emerken uygun olmuyor olabilir canım. Memeden ayırıp pıt pıt vuruyorum sırtına. Korkma sadece dikkat et 😊 süt dazla gelince hepsini yutmaya çalışıyorlar ondan da oluyor
Yagmurunbebegi UrasEgeninannesi evet ondan oluyo zatenn ses çıkıyo lok lok diye sonra öksürük ama az evvel sesi çıkmadı vurdum ettim elim ayağm kesildi stres yapmaya başladım emzirmekten korktum
UrasEgeninannesi Yagmurunbebegi göğsünün dolduğunu hissettiğinde sağadabilirsin bebeğin uyuyorsa bekleme sağ uyanınca az az onu da verirsin emzirdikten sonra ☺️