Ayris93 38+0 hamileyim 3,5 cm acilmam vardi 3 gun once şuan belimden giren bacagima vuran aşırı bi agrim var hic gecmiyor ilk gebeligim acaba dogum sancisi olabilirmi? Bel fıtıgimda var yoksa omu agriyor.
myyy Ayris93 canim dün gece benimde öyleydi sabah Dr a gittim Dr sancin çıkıyor dedi acil sezeryana aldı bir nst çektir