symslmz Ne aldınız kızlar ? İçinde ince bi süngeri var ama yetersiz. Reflü yatağını koysam olur mu ? Yün pek önerilmiyor ortopedik de bulamam galiba
Sema-akk symslmz evet bende sepet beşik aldım içinde ki yatağı elyaf gibi ince geldi bana da babynest almıştım onu koymayı düşünüyorum