Merhaba hanımlar ilk dogumum normal oldu. Dogumdan 2 sene sonra bel tutlmasıyla doktora gittim belimde kayma oldugunu söyledi emara girmem gerektiğini söyledi her neyse girdim emara belim de hem fıtık hem kayma cıktı suan 3 aylık hamileyim tekara normal dogum yapmak istiyorum ama riskli diyorlar daha önce belinde by tüe sorublar olup normal doğum yapan varmı?