esraizmirli Mavininannesiseyda günlerimiz aynı bende 11+2 🙈 yarın yaptırıcam ben ikili testimi Allahtan bişey çıkmazsa ☺️
Mavininannesiseyda esraizmirli aaa ne tesadüf :) ama bana erken dedi doktor haftaya salı yaptır dedi. Sizin de ultrason fotonuz var mı en son ne zaman gittiniz
esraizmirli Mavininannesiseyda 11 haftadan sonra yapılabiliyormuş cuma günü gittim ama resim nasıl atıcam bu sayfaya bir bilgim yok tarif ederseniz atarım☺️
Mavininannesiseyda esraizmirli Benim sayfama girin demin sormuştum bu soruyu ordan link paylaşıp anlatmış
Cicilibicili esraizmirli Merhaba,aşağıya detaylı olarak anlattığımız linki bırakıyorum . 🌸 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
Kubravci Mavininannesiseyda erkek bence cinsiyeti ogrenince benide etiketleyerek soyle bakalim dogru tahmin mi degil mi 🙂
Mavininannesiseyda Kubravci herkes erkek diyor :) acaba üç aylık kız ultrason fotosu var mıdır bakabileceğim merak ettim :)
Cicilibicili esraizmirli nasıl da hareketli miniğin, kollar bacaklar durmuyo şimdiden. Kız gibi hissettim ama tamamen hislere dayalı tahmin☺️
esraizmirli Mavininannesiseyda erkeğe benzetti ama yanılma oranımda yüksek olabilir dedi kimseyle paylaşma dedi 1 ay sonra tekrar gittiğimde öğrenirim artık Allah izin verirse ☺️
esraizmirli Cicilibicili doktorum erkek gibi dedi ama kimseye söyleme yanılıyorda olabilirim dedi 🙈 önce sağlıklı eli ayağı düz olsun ama kız olsa fena olmaz 😁🙈
Mavininannesiseyda esraizmirli bana bir şey demedi. Haftaya ikili testi getirdiğinizde cinsiyeti konuşuruz dedi