Alyaamm1616 Dün sabah 8de başlayan ağrı halâ devam ediyor dolgum düşmüştü 7ay önce ve 20lik dişim acısı şuan da çıkıyo içi oyulmuş kulağıma kadar zonkluyor ne yapmalıyım sirkeyle gargara haricinde 😭😭😭
Mervensn1 Alyaamm1616 ablam aktardan karanfil yağı alıp bastırmıştı o şekilde biraz dinmişti ama bebeğe zararı olur mu bilmem
Oznuryener19 Alyaamm1616 Kaçıncı haftadasınız ? Ona göre tedavi edilebilir dişiniz hiç bostan yere ağrı çekmeyin kadın doğum doktorunuz size bir yazılı kağıt veriyor onu diş hekimine götürüp tedavi oluyorsunuz geçmiş olsun.
UrasEgeninannesi Alyaamm1616 kesinlikle karanfil tavsiye ederim hamileykende kullandım şundan emziriyoeum karanfil koyuyorum o kadar rahatlatıyor ki inanılmaz 🙏🏼
Alyaamm1616 Oznuryener19 23haftadayım yarın belge alıcam ama bu gece birazda olsa rahatlamaya ihtiyacım var kulağım bile gitti ömrümde böyle diş ağırısı yaşamadım 😭
Deletedmom424 Alyaamm1616 kesin çözüm biraz kötü ama sarımsağı biraz dondurucuda beklet sonra ikiye kes dişine koy. geçen gece eşimin dişi tuttu adam 2 saatte çıldıracaktı internette okudum bir ihtimal yaptık ve inanılmaz bir şekilde 15 dakikada geçti. O bile herkese anlatıyor sarımsakla geçti diye biraz tadı kötü olur ama diş ağrısından iyidir
Yasemin0728 Alyaamm1616 canım 1-2 diş sarımsağı iyice ez onu al oyuk dişine köy biraz yakicak ama hem uyusturuyo hem ağrı bı sureligine gidiyo. Ben denemiştim ve benimde dişim oyuktu