Karacabay Kızlar nasilsiniz bi ara yazmıştım adet tarihine göre farklı.utrasyona göre farklı.diye öğrendim 36.2haftaligim nst de sancım çıktı altta yumuşama var dedi.dogurdum dogurcam heralde korkuyrum.da sancılarım.vuruyo daha 4 hafta var😔
miskiamber Karacabay nst ye ne zamandan beri giriyorsunuz bende perşembe 36 oluyorum ama daha hiç girmedim çatı muayenesi de 38 de yapcak
miskiamber Karacabay evet bende burda görüyorum hep 32 den sonra yapıyorlar gidince sorcam bakalım canım