Hepinize merhaba güzel anneler.Hamile olduğumu çok erken öğrenmiştim o zaman da keseyi görememişti doktor geç döllenme olduğunu söylemişti.Şuan adet tarihime göre 22 haftalık olması gerekirken 20 haftalığız.Geçtiğimiz hafta detaylı ultrasonda herhangi bir anormallik çıkmadı bugün sonuçları doktoruma gösterdim bir sorun yok ama geriden geliyo 2 hafta dedi.2 hafta sonra kontrole çağırdı gelişime bakmak için daha önce bunu yaşayan anneler var mı içim çok huzursuz oldu misafir gelicekti iptal ettim eve geldiğimden beri yatıyorum moralim çok bozuldu 😞