Yry canım doktora git hemde en kısa sürede 14 9 çok tehlikeli bir tansiyon hamilelikte muhtemelen idrarda protein kaçağına bakacaklardır hemen önlem alınır öyle bişey varsa şuan çok küçük bebeğin. Benimde o civarkardaydı çok şükür protein kaçağı yoktu ama bu olmayacağı anlamına gelmez dediler tuzu kestim ekmeği kestim peynir bile yemiyorum tuzlu diye sürekli ekşi şeyler yiyorum ve 4 saatte bir tansiyon ölçüyorum kontrollerin 2 hafta da bir şuan çünkü risk görüyor doktor