Leylim
10+0 dan merhabalarrr ☺️
çok şükür çok iyiyiz, mide bulantısı hiç yaşamadım. Bugün itibariyle sanki biraz bel ağrım oldu, ve sanki böyle kasıklarımda içten bi baskı oluyo geçiyo. Bazen sık aralıklarla oluyor. Bazen baya uzun sürüyo tekrar olması. Nedenini anlamadm. Bebek hareketi desem imkansız.. içerden bişi ittiriyo sanki