KardelenYB ikizminikler iyi olmuş ya ben ılk bulduğum yere yaptırdım He memnunun ama aynı iş fazla para vermişim 😩🤭
Kasimannesi38 Papatyali ben kendim yaptım canım oldukça uyguna geldi fotoğraf atamadım.gostermek isterdim
minnie123 Papatyali bir arkadaşım soner_sus_bebek adında bir sayfadan yaptırmış kapı süsünü bende baktım modeller hepsi çok tatlı bende yaptırmayı düşünüyorum. Fiyatı da bir çok yere göre daha uygun.
Mehtapakgl Sltnanne canım sen mi sormuştun tam hatırlamıyorum amozan prime dan istediğin zaman çıkabilirsin.
Senakrkmz ikizminikler yaaa ikizz hemde ikiside kızz çok güzellll rabbim saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin inşallah 💞