Epifenomen Ozi1234 ben normalde sakin bir insandım hamileliğimde içimden canavar çıktı 🙈 şaka bir yana gerçekten hamileliğimin başından beri her şeye sinirlenir kızar oldum. Duygusala bağlayamadım hiç ağlama falan olmadı ama sinir çok oldu 36 haftalık olacağım 30dan sonra bayaa bayaa azaldı bu durum ama
1pearl Ayyyy evet sinirlenmem normalde dediğim herşey su an beni sinir ediyo saçma biliyorum ama sinirleniyorum herşeye
Bellatrix-lestrange Çok sakin biriydim, şuan içimde öyle bir sinir var ki dünyayı ateşe versem içim soğumaz. 2-3 sene önceki olayları hatırlayıp 5 dk önce yaşanmış gibi agresifleşiyorum. İnşallah geçer diyorum 😐