Ssabiss Benim de çok beyazım var ve kendimi çok kötü hissettiğim için boyadım. 3 aydan önce boyamayın bence hiç bi şekilde, ben 3 aydan sonra phyto diye bi markayla boyadım. Bulabildiğim en temiz içerikli boya oydu epey araştırdım. Biraz pahalı ama zaten sık boyamıyorum 2 ayda bir boyuyorum idare ediyo