minnie123 İnstagramda isme özel yaptırabileceğim tulum takımı veya hastane çıkışı seti yaptırabileceğim güvenilir bir sayfa arıyorum. Yaptıran varsa önerilerinizi beklerim.
Esmamm3457 minnie123 https://instagram.com/butikbebecik?igshid=17udt5x7bdqu7 yaptırdım fotoğraf atamadım ama çok güzeller 👍
minnie123 Eemmyy o sayfayı inceledim güvenilir bir yere benziyor. Gelen üründen memnun kaldınız mı? Bedenleri nasıl ve kumaşı %100 pamuk mu?
NeslihannK minnie123 https://imgyukle.com/i/5MrbxS 11li hastane cikisi 150 tl çok hızlı kargolama yaptılar yıkadım herhangi bi solma vs de olmadı kuzum tavsiye ederim
Eemmyy minnie123 kumaşı çok iyi ama henüz giydirmek nasip olmadı. Ben beğendim, baskı aşamasında filan fotoğraflarını atıyorlar sonrasında basım yapıyorlar
NeslihannK minnie123 yok kuzum ilk once tasarımını seciyosun onlar baskıya girmeden once size resim gonderiyo eğer onaylarsanız ücreti havale ile gönderiyorsunuz onlarda baskıya geciyo kişiye özel olduğu icin kapıda ödeme yapmiyo çoğu yerde
ikizminikler minnie123 hamiletshirtum diye bi sayfada isimli üçlü takım yaptırdım 50 liraya hemen gönderdiler renklerde iyiydi yıkamadım yıkayınca nasıl olur bilmiyorum ama 🤷🏻♀️
Fndkkrdu ikizminikler Aa fiyaati çok iyi bende 3lu istiyorun her yerde pahalı malesef bende bir bakayım hemen teşekkürler ☺️
bttlll- minnie123 https://hizliresim.com/TFWpHa instagramda nakışsepeti diye bi sayfaya yaptırdım 360₺ canım çok kaliteli kumaşları çok memnun kaldım 🧿