Merhaba hanimlar,
Daha once bebeginde bağırsak parlakligi var demişti hekim.elhamdulillah 3 lu tarama testi ve organ taramasi normal çıktı.
Velhasil bugun hekim kontrolune gittik. Bu sefer de rahim damari kisalmasi durumundan bahsetti. Gelecek haftalarda bebek gelisimi gerileyebilir dedi. Haftaya sali tekrar gel dedi. Rahim damari daralmasi duyan bile yasayan var mu ? Bebek ve ben : 32 haftalik kilosu : 2 kilo135 gram