bende 34. haftadayim bastan beri lierac ve hindistan cevizi yagi kullaniyorum 🙁 34.haftada ilk gun bi baktim catlak var cok uzuluyorum cunku cok yatkinim catlamaya ergenlikte cok catladim her yerde zaten catlak var bide gobegimde olursa. valla harita gibi olcam 🙁 allah tabi saglik sihhat versin ama soyle pruzsuz bayanlara inanin cok ozeniyorum 🙁(( birisinden kalsiyum eksikliginden dolayi catlak meydana geldigini duydum. dogru mudur bilmiyorum🙁(