Kızlar bende kan falan gelmedı 5 gün adet gecikti test yaptım çıktı sonra Doktora gttım 4+5 ken keseyı gördü haftaya cuma gel dedı bana belım karnım göğsünlerım agrıyo dedım bana porgst verdı vitamin hapı verdı folık asıt sızde bana niye ole verdı progstnı kan leke hıc gelmedi bende