Busrabdullah_123 Aranizda benim gibi cikolata yada sodayla migde yanmasını bir nebzede olsa geçiren varmı 🤔
Mrymmm__ Busrabdullah_123 cikolata benim migdemi daha çok yakiyor ben soguk süt iciyorum iy geliyor ☺️
Baharata Busrabdullah_123 2 gündür yanıyoo hemde nasıl süt de işe yaramıyo yarın doktora gidicem mecbur
Bebek-geliyor Busrabdullah_123 denediklerim ; soğuk süt laktozsuz içebiliyorum. Salatalık gece yatmadan önce yiyorum. Badem de iyi geliyor yoğurt. Yastığınızı yükselterek yatın. Doktorum gaviscon vermişti bazen de renie kullandım.
Mrymmm__ Busrabdullah_123 yok canim sirup istemedim soguk sütle idare ediyorum ama daha kötü oldumu istiycem 😣
Busrabdullah_123 Mrymmm__ bnde hep bitter yiyordum yani karam biktim artık ondan albeni kek yedim bugün dediğin gibi daha çok yandı demkki ondandı 🤭
Busrabdullah_123 Baharata sadece soda dene canım birde naneli sakız çok iyi gelio cnki kaç haftaliksin
nazirella Canım benim çikolata yiyince daha kötü yanıyor. Beslenmeme baya dikkat ediyorum yanıcak diye. Soğuk süt iyi geliyordu fakat Boğazlarımı şişirdi. Doktor rennie verdi cok rahatladım doktoruna mutlaka gözük o sana en uygunu söyler.
Busrabdullah_123 nazirella banada ondan verdi kuzum şimdi içtim aynen ranatlatti gunde kaç kere kullaniodum cnm 🥰bi hamileligimn 3.4. Aylarında yandı bide som aylarımda yanmaya basldi tekrar
Bebek-geliyor Busrabdullah_123 benim 10. Haftada başladı 15-17 ye kadar çok yandı çakmak çakar gibi çok yanıyodu şuan 21+4 deyim ara ara oluyo yine hafifletti. Son aylarda yine çok oluyormuş 😞
Busrabdullah_123 karanim24 ahhh cnm bnm 1 ay da daha yanar sonra geçer biraz son 2 ayında yine baslar 😏bnde oleydim
Busrabdullah_123 Bebek-geliyor aynen cnmnoluyo ilk aylardan daha çok yani benimki öle oldu her bünye bir değildir tabi sanki derin nefes aldiginda bile yaniyo demi🤒
Bebek-geliyor Busrabdullah_123 evet 🤦🏻♀️ Çok kötü oluyor malesef aynen herkeste aynı değil. Şekerli su da iyi gelir diyolar ama denemedm fazlasan vücuda şeker sokmaya gerek yok.