Uykulugebe Haftama girecegim hamileliğimin en başından beri nefes darlığı vardı ama artık iyice arttı. Bi iş yapayım nefesim kesiliyor veya yemek yerken kesiliyor, çok yemek yediğimde kesiliyor. Burnum filan da tıkalı değil. Bebek büyüdükçe diyafram baskı yaptığını söyledi doktorum ama bende şimdiki kadar çok olmasa da hamileliğimin en başından beri vardı bu. Ama şimdi çok fazla var ve korkuyorum 30lu haftalara girdigimde hiç nefes alamam bu gidişle. Benim gibi bi durum yaşayıp çözüm bulabilen var mı?
AysuMine Uykulugebe 29 haftalığız benimde çok uzun süredir var çaresi yok ciğer kapasitemiz daralıyor mecbur doğuma kadar böyle
Snszasla Uykulugebe bende aynı durumdayım 27 haftalığım ve demin yemek yedim resmen nefes alamaz hale geldim şu an doktora sordum normal dedi bebek baskı yapıyor dedi ama insanı cidden baya rahatsız ediyor bu nefes alamama durumu az iş yapsan yoruluyorsun yemek yesen yoruluyorsun galiba hafta ilerledikçe bunlar da normal şeyler
Ayse_gks Uykulugebe senin yaşadığın durumu yaşadım hatta biseyim var sandım çünkü bu zamana kadar hiç öyle bişe yasamamistim şimdi 34 haftalık oldum hala aynı bebek dönünce rahatlatiyosun ama tabiki yine oluyo sabır yani ben az ağlamadım 😬🙄😉🥰
Buyrenk Canım benim ilk aylarda çok oldu 4.aya kadar çok çektim konuşamıyordum nefes nefese kalmaktan hatta herkes nefesimden anladı hamile olduğumu ama sonrasında yavaş yavaş geçti o hal hatta şuan 32.haftadayım şuan bile daha iyiyim