Emiiine Akıntım için bugün alttan muayene oldum ama bir aletle akıntının ne olduğuna baktı bir iki damla kan bardı çamaşırımda kırmızı, pembe gibi? Bu durumu yaşayan var mı?
Sahra3568 Emiiine kaç haftalıksınız hamilelik sonrası alttan muayene sağlıklı olmuyor benim doktorum mecbur kalmadıkça öyle birsey yapmıyor muhtemelen şuan o kısım hassas olduğu için biraz zedelenmiş olabilir ama bir daha öyle birsey yaptırmayın hamilelikte akıntı oluyor çok sarı yeşil ve kırmızı olmadığı sürece korkmayın
Burciin19 Emiiine bende hiç olmadı ama bir akdadaşımda kanama olmuştu muayeneden sonra bir sıkıntj olmamıştı. Ama yinede doktorunuza sorun
Emiiine Burciin19 bir iki damla şeklindeydi ama çok korktum görünce doktor tahriş olmuş olabilir dedi.
Sahra3568 Emiiine muhtemelen bu dönem bizim için çok hassas çok kendimizi üzmemekle birlikte temkinli olmakta fayda var☺️